حضور نشر بوی کاغذ در دومین نمایشگاه مجازی تهران

دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکشنبه سوم بهمن کار خود را آغاز کرده است و مخاطبان کتاب می‌توانند آثار مورد نظرشان را با تخفیف ۲۰ درصدی تهیه کنند. دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتشارات نشر بوی کاغذ (بوکا) نیز در این رویداد ادبی حاضر است و آثارش را در حوزه‌های مختلف زبان‌شناسی، تکنولوژی آموزشی،علوم تربیتی، تاریخ و سیاست، ادبیات و هنر عرضه کرده است. همچنین، کتاب‌های منتشر شده کودک و نوجوان نشر بوکا که تحت عنوان دارکوب (داستان‌های رده کودک نشر بوکا) معرفی می‌گردد نیز در این نمایشگاه قابل‌تهیه و سفارش است.

نشر بوی کاغذ (بوکا) کتاب‌های منتشرشده از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۰ را در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران بارگذاری کرده است. ارسال سفارشات نمایشگاه برای خریداران رایگان است و امکان خرید ۲۴ ساعته به صورت برخط برای مخاطبان کتاب فراهم است.

لطفا در نظر داشته باشید:

برای بررسی و سفارش عناوین منتشر شده توسط نشر بوکا، در پروفایل ناشران در صفحه اصلی نمایشگاه مجازی تهران ما را با عنوان کامل “بوی کاغذ” جستجو نمایید.

تازه‌های نشر بوی کاغذ (بوکا) و خارج از فهرست نمایشگاه را می‌توانید در بازه دومین نمایشگاه مجازی تهران با شرایط مشابه تحفیف ۲۰ درصدی از فروشگاه آنلاین انتشارات به آدرس www.booka.ir/shop تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *