جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم

همزمان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در کشور، نشر بوی کاغذ (بوکا) برنامه‌های ویژه‌ای را برای دوستداران و علاقه‌مندان به حوزه کتاب به ویژه کودکان برگزار می‌نماید.

با هماهنگی و همراهی سازمان فرهنگی شهرداری، نمایشگاه کتاب بوکا در فرهنگسرای خانواده در منطقه ۶ تهران واقع در پارک شفق محله یوسف آباد و سرای محلات غرب تهران (سرای محله باغ فیض، سرای محله پونک شمالی و سرای محله پونک جنوبی) از ۲۶ آبان الی ۴ آذر برپا می‌شود. علاوه بر فروش کتاب‌های کودک ونوجوان و بزرگسال با تخفیف ویژه، برنامه‌های جانبی شاد و مفرحی در این مراکز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

همزمان با روز جهانی کودک (۲۰ نوامبر) در روز شنبه ۲۹ آبان جلسه‌ آموزشی با موضوع کنترل اضطراب در کودکان و نوجوانان در دنیای ماه پیشونی، فروشگاه کودک و نوجوان باغ کتاب تهران، برگزار خواهد شد. در این جلسه که ویژه کودکان، نوجوانان، والدین و مربیان محترم است، کتاب “وقتی نگرانی‌های من خیلی زیاد می‌شود!” با حضور مترجم کتاب سرکار خانم آیناز محمدی‌زاده (مدرس و دانشجوی دکترای روانشناسی تربیتی) و کوچول (عروسک دوست‌داشتنی بوکا) معرفی و بررسی می‌شود. این کتاب که شامل فعالیت‌های آموزشی جهت آرام‌سازی کودکان مضطرب است توسط نشر بوی کاغذ (بوکا) در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است.

علاوه براین،علاقه‌مندان محترم می‌توانند سفارشات خود را تا ۴ آذر ماه با تخفیف ویژه ۳۰ درصدی برای کتاب‌های دارکوب (داستان‌های رده کودک بوکا) و تخفیف ۲۰ درصدی برای تمام کتاب‌های بزرگسال بوکا همراه با شرایط ارسال رایگان در سایت این انتشارات به نشانی www.booka.ir ثبت نمایند و یا با شماره‌های ۰۲۱-۶۶۱۲۸۴۹۱ و ۰۹۲۱۲۵۷۶۵۹۳ تماس بگیرند.

برای اطلاع از جزییات بیشتر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی می‎توانید صفحات مجازی نشر بوکا و دارکوب را با نشانی @booka_ir و @darkoob_booka دنبال نمایید.

دیدگاه‌ها (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *