برگزاری جلسه معرفی کتاب دکتر عباس خلجی در دانشگاه تهران

جلسه معرفی و نقد و بررسی کتاب «ناسازه‌های نظری و ناکامی سیاسی گفتمان اصلاح طلبی (۱۳۷۶-۱۳۸۴)» نوشته دکتر عباس خلجی در روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ از ساعت ۱۳ تا ۱۵ به همت انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در سالن مرکز مطالعات عالی بین‌الملل واقع در ساختمان جدید دانشکده برگزار می گردد.

این جلسه با حضور دکتر خلجی (نویسنده کتاب)، دکتر محمد سالار کسرایی (عضو هیئت علمی و معاونت فرهنگی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر احمد رمضانی (مدیر مجموعه بوکا) برگزار می‌گردد.

موضوع این کتاب بررسی دلایل ناکامی سیاسی گفتمان اصلاح‌طلبی است و اساتیدی همچون دکتر صادق زیباکلام، دکتر داود فیرحی و دکتر عبدالرحمن عالم نویسنده کتاب را در نگارش این اثر یاری داده‌اند

دکتر خلجی عضو هیات علمی و استادیار گروه علوم سیاسی در دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه جامع امام حسین(ع) می‌باشد. از وی آقار گوناگونی نظیر «اصلاحات آمریکایی و قیام پانزده خرداد» به چاپ رسیده است.

این نخستین جلسه معرفی جدیدترین کتاب دکتر خلجی می باشد که با همت انجمن اسلامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد. طبق اعلام انجمن ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد می‌باشد.

این کتاب توسط انتشارات بوکا در چاپ نخست در ۴۰۹ صفحه با قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است، که فردا در حاشیه این نشست با ۲۰ درصد تخفیف برای علاقه‌مندان عرضه می‌گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *